Kultura organizacyjna – tożsamość, marka, sekretna siła.

Dobra wiadomość dla liderów jest taka, że słaba i nieefektywna organizacja czy firma nie jest ich winą, zła wiadomość – jest ich odpowiedzialnością.

Proces rozwoju kultury organizacyjnej może zostać poprzedzony The Leadership Collective Assessment ™

Warsztaty modelowania kultury organizacyjnej pozwolą zmierzyć się z poszczególnymi jej elementami:

  • Jak kadra zarządzająca wpływa na kulturę organizacyjną?
  • Jaka jest zależność pomiędzy kulturą organizacyjną a strategią, wartościami czy wyznaczonymi celami biznesowymi?
  • Co zrobić, żeby zakorzenić kulturę kreacji, zaufania i wzajemnego wsparcia?
  • Jak stworzyć organizację uczącą się i wykorzystywać własną, unikalną wiedzę i doświadczenie?
  • Co jest potrzebne, żeby stworzyć wspólny aparat pojęciowy i jeden, zrozumiały dla wszystkich język?
  • Jak zaangażować innych i zdobyć źródło potężnej energii, wartej więcej niż wszystkie finansowe, intelektualne i materialne zachęty i motywacje razem wzięte? Firma nie kupi emocjonalnego zaangażowania pracowników za żadne pieniądze, bez względu na to, jaki ma budżet. Na to nie ma ceny. A żadna firma nie może sobie pozwolić na to, żeby emocjonalnego zaangażowania pracowników nie posiadać.